21.08.2014

Liebster Award

Mjuzik [KLIK] <--- Link, bo bez mjuzik nie jest fajno xD

Yay! Zostałam, a właściwie to mój blog został, mianowana do Libster Blog Award przez Something! Dziękuję Ci bardzo i cieszę się, że podoba Ci się mój blog : D
Odpowiedzi wyróżnione są kursywą, by było je łatwiej odróżniać.

Pytania i moje odpowiedzi:
1.Lubisz swoją klasę?
Kocham! Niestety teraz od niej odeszłam ;-;
2.Uważasz, że waga jest najważniejsza?
Nie! Absolutnie!
3.Co o sobie myślisz?
Mam ładne oczy... o_o
4.Co najbardziej lubisz w pisaniu?
Ojej... Dobre pytanie... Lubię, gdy komuś spodoba się to co piszę... No i po prostu to lubię xD
5.Chciałabyś by twoje fanfiction zostało kiedyś zekranizowane?
Hahahaa xD Już to widzę xD Fajnie by było :o
6.Do jakich fandomów należysz?
Serio chcesz wiedzieć? xD A więc: SHERlocked, Shadowhunter, Demigod, Fault Fanatict, Tribute... No i to chyba wszystko :P
7.Jesteś prawo czy lewo ręczna?
Prawo, ale czasem zdarzy mi się zrobić coś lewą ręką.
8.Ile masz lat?
Trzynaście... Prawie. Z grudnia jestem ._.
9.Co cię najbardziej denerwuje u ludzi? Jakie zachowania?
"Wiem wszystko! Nie je się tego tak, tylko tak. Wiesz, że nie schudniesz od ograniczania jedzenia, tak?". - tak zwani WSZYSTKOWIEDZĄCY. -.-
10.Jakie masz plany na przyszłość?
Szczerze mówiąc, to nie mam pojęcia. Chciałabym śpiewać, być aktorką lub pisarką, ale wiem, że to nie możliwe...
11.Grasz na jakimś instrumencie? Jeśli nie, chciałabyś?
Grałam kiedyś na keybordzie, ale... Chciałabym grać na gitarze elektrycznej i akustycznej! <3 

Pytania ode mnie:
1. Co lubisz robić w wolnym czasie?
2. Jakiej muzyki słuchasz?
3. Kto jest twoim idolem, takim którego możesz naśladować?
4. Masz piegi?
5. Lubisz śpiewać?
6. O jakie życzenia poprosiłabyś Dżina?
7. Czytasz książki? Jakie (fantasy, kryminały itp.)?
8. W jakim miesiącu się urodziłaś?
9. Ulubione zwierze?
10. Ulubiona liczba/cyfra?
11. Masz rodzeństwo? 


Czekam na odpowiedzi! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę! Napisz komentarz! Nawet jako anonimek, ale napisz. To mnie tak bardzo motywuję, a niby dla Ciebie nic nie znaczy.
Gdy zostawiłeś komentarz to mam przynajmniej większą pewność, iż ktoś w ogóle to czyta...